معرفی

سخني با اولياء محترم دانش آموزان
والدين گرامي با سلام و احترام
رشد متعادل و متوازن فرزند شما در دوران تحصيل در ابعاد آموزشي و تربيتي و كسب مهارتهاي زندگي نيازمند همراهي شما با مربيان و ارتباط مفيد و موثر با مدرسه و پايبندي به تعامل مي باشد .بي شك هدايت «نظارت و حمايت از مولفه هايي است كه در جايگاه خود و با روش هاي مبتني  بر علوم تربيتي و يافته هاي آموزشي و پژوهشي و خرد جمعي مي تواند مسير رشد همه جانبه فرزندان را به دنبال داشته باشد و اين مهم تحقق  نمي يابد مگر با همكاري و همراهي متقابل والدين و مربيان مدرسه .
با اتكال به خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار عليهم السلام و توجه والدين محترم و تلاش فردي و گروهي دانش آموزان و برنامه ريزي مناسب آموزشي و تربيتي مدرسه نيل به اهداف تعليم وتربيت فرزندان عزيزمان فراهم گردد.
براي تحقق اين مهم ضرورت آشنايي   با فعاليت هاي آموزشي و تربيتي و مفاهيم رايج در آموزش و پرورش و مدرسه  براي والدين گرامي احساس گرديد لذا به بعضي از آن ها اشاره و نكاتي نير به عنوان توصيه مطرح مي شود تا با مطالعه دقيق آن و عزم راسخ  سال تحصيلي با موفقيت همه جانبه توام باشد .
توصيه ها :
۱-دوره متوسطه اول (راهنمايي تحصيلي )يكي از مهمترين ايام زندگي فردي و اجتماعي و تحصيلي مي باشد كه گذر مناسب و معقول آن نيازمند توجه ويژه والدين و مدرسه است بنابر اين تغييرات رفتاري فرزندان خود را با مسئولين مدرسه در ميان بگذاريد .
۲-در صورت تاخير فرزند خود هنگام مراجعت به منزل علت را پيگيري نماييد .
۳-از در اختيار قرار دادن تلفن همراه به فرزندان در اوقاتي كه در مدرسه حضور دارند جدا خوداري فرماييد
۴-آخرهر  هفته به صورت تلفني ودو هفته يكبار به صورت حضوري از وضعيت آموزشي و تربيتي فرزندتان آگاه شويد .
۵-از انتخاب دوست و ارتباط آنان با دوست خود آگاهي داشته باشيد .
۶-فضاي آرام خانواده يكي از مهمترين شاخص هاي پيشرفت تحصيلي و رشد شخصيت متوازن فرزندان است بنابراين توجه به اين مهم ضروري مي باشد .(مطالعه جزوه هاي آموزش خانواده ارسالي توصيه مي شود )
۷-توجه به امور معنوي در خانواده فرزندان را از سراشيبي و ناهمواري هاي زندگي مصون مي دارد .
۸-استفاده از رايانه و اينترنت توسط والدين و ساير اعضاي خانواده كه حالت اختصاصي  براي فرزندان نداشته باشد .
آئين نامه آموزشي وپرورشي و انضباطي مدرسه :
آشنايي با بعضي از مفاهيم
دانش آموز با ثبت نام و پر كردن فرم ثبت نام در اين آموزشگاه ملزم به رعايت آن مي باشد و در برنامه اجرايي درج گرديده تا همواره والدين و دانش آموزان عزيز مورد توجه قرار دهند تا حقوق فردي و اجتماعي دانش آموز حفظ گردد.
• ارزشيابي تحصيلي و تربيتي : ارزشيابي از دانش آموزان در فرآيند ياددهي يادگيري بخشي تفكيك ناپذير از تعليم و تربيت است كه همواره در ايام سال تحصيلي با هدف بهبود كيفيت آموزشي و تربيتي اصلاح روش ها و …در جهت تحقق هدف هاي تعليم وتربيت اجراء مي شود .
• تنوعارزشيابي : در جريان فرآيند  ياد دهي ياد گيري روش هاي متنوعي در جهت ارزشيابي از دانش آموزان به كار گرفته مي شود كه هر يك از اهميت هاي خاصي برخوردار است و در تعميق يادگيري موثر است (پرسش هاي شفاهي /آزمون هاي عملي /پرسش هاي عيني و انشايي /مشاهده رفتار /فعاليت هاي تحقيقاتي . انواع وسايل دست ساز و …)

• تكاليف درسي : انجام تكاليف درسي نيز بخشي از فرآيند يادگيري دانش آموزان محسوب مي شود كه دبيران متناسب با تدريس به آنان ارائه مي كنند و دانش آموز ملزم است هر جلسه تكليف درسي خود را انجام دهد و بهمراه داشته باشد .
• تمرين درسي : تمرين درسي فراتر از انجام تكاليف روزانه و هفتگي مي باشد و دانش آموز بايد براي تعميق يادگيري خود با تمرين بيشتر يادگيري را در ذهن و رفتار خود پايدار نمايد .
• ارزشيابي هاي مستمر (تكويني )در كلاس درس : ارزشيابي هاي مستمر توسط دبيران در جريان آموزش و يادگيري ودر پايان هرمبحث آموزشي با هدف كسب اطلاع از ميزان يادگيري دانش آموزان و مشخص شدن نقاط قوت وضعف يادگيري آنان انجام مي گيرد و همانطور كه اشاره شد به روشهاي مختلف صورت مي گيرد بنابراين دانش آموز بايد همواره با مطالعه و انجام تكاليف درسي و تمرين و آمادگي لازم برخوردار باشد.
• آزمون هاي هماهنگ استاني و ناحيه ا ي : به منظور سطح سنجي و بررسي عملكرد دانش آموزان از نظر پيشرفت تحصيلي آزمون هايي بين مدارس استان (مسابقه علمي )و آزمون هايي بين مدارس ناحيه با تنوع درسي مختلف ( آزمون هماهنگ ) بر گزار مي شود .كه اين آموزشگاه به منظور  آشنايي و آمادگي  دانش آموزان  در رقابت هاي علمي و آموزشي كه در دوران تحصيل خود با آن مواجه مي شوند در اين آزمون ها شركت مي كند .
قابل توجه والدين گرامي  :
در صورت حمايت مالي از طرف والدين آموزشگاه به منظور ارتقاي سطح علمي دانش آموزان   پایه سوم و در صورت موافقت پایه ی هفتم و ایجاد فضای  رقابت علمی سالم  و  با توجه  به در پیش بودن آزمون های ورودی دبیرستان  های نمونه دولتی و تیز هوشان و دبیرستان های خاص دیگر و آزمون علمی در طول سال تحصیلی  کلاسهای تست برگزار نماید .
هدف اجراي اين طرح :
• آشنا نمودن دانش آموزان با سئوالات چهار گزينه اي
• كم كردن اضطراب و استرس و ايجاد اعتماد به نفس بالا در آزمون هاي تستي
• آمادگي براي شركت در آزمون هاي تيز هوشان .
• ارتقاي سطح علمي دانش آموزان با توجه به تواناييهاي فردي آنان .
ارزشيابي رفتار دانش آموزان (انضباط )
در آئين نامه جديد ارزشيابي تحصيلي و تربيتي دانش آموزان در دوره راهنمايي تحصيلي ارزشيابي از رفتار دانش آموزان در هر نوبت بر اساس رعايت مقررات آموزشي .تربيتي و انضباطي وي توسط مدير /معاون/مربي تربيتي و گزارش هاي دبيران انجام مي شود و به صورت كيفي بوده و شامل يكي از موارد( عالي /بسيار خوب /خوب /نياز به تلاش بيشتر) مي باشد .
ارزشيابي تحصيلي  وتربيتي دانش آموزان :
علاوه بر ارزشيابي هاي تكويني كه معمولا در هر جلسه درسي انجام مي گيرد در طي سال تحصيلي نيز دو نوبت ارزشيابي از دانش آموزان به عمل مي آيد
نوبت اول ديماه و نوبت دوم ارزشيابي پاياني كه در خردادماه برگزار مي گردد.
والدين گرامي توجه داشته باشيد :
[نمره كارنامه =ميانگين (نمره مستمر +نمره پاياني «نمره برگه امتحاني ‍‍«)]
نمرات پاياني
• نمره در س حرفه و فن=۱۲نمره عملي +۸ نمره كتبي
• نمره درس عربي=۵نمره شفاهي+۱۵نمره كتبي
• نمره درس علوم تجربي =۵نمره عملي +۱۵ نمره كتبي
• نمره درس قرآن =۱۰نمره شفاهي+۱۰نمره كتبي
• نمره درس آمادگي دفاعي =۸نمره عملي +۱۲ كتبي
• نمره قرائت فارسي و قرائت زبان =۲۰نمره شفاهي
• نمره درس دینی پایه سوم =۸نمره كتبي+۱۲نمره فعالیتهای خارج کلاس و نمرات مستمر
• نمره درس دینیپایه هفتم=۱۰نمره كتبي+۱۰نمرهفعالیتهای خارج کلاس و نمرات مستمر
• نمره بقيه دروس =۲۰نمره كتبي
آموزش خانواده :
با توجه به ضرورت آشنايي والدين با ويژگي هاو خصوصيات دوره نوجواني و جواني و همچنين شرايط حاكم بر دوران تحصيل اين گروه سني و نحوه برخورد با آنان جلسات آموزش خانواده در ايام سال تحصيلي پيش بيني و در برنامه اجرايي نيز درج گرديده كه انتظار مي رود ضمن حضور فعال والدين در اين جلسات زمينه تفاهم /تعامل و درك مشترك از نيازها و علايق و انتظارات دو سويه والدين و فرزندان فراهم گردد.در جهت تحقق موارد اشاره شده با مطالعه نشريه پيوند و ساير جزوات آموزشي ارسالي همراهي شود .
طرحهاي اجرايي
برگزاري مسابقات آزمايشگاهي :
مسابقات آزمايشگاهي در بين پايه هاي تحصيلي مدرسه با هدف كاربردي كردن آموخته هاي دانش آموزان و عينيت بخشيدن به يادگيري آنان  در سطوح مختلف  يادگيري از جمله رواني /حركتي و …. برگزار مي شود و به نفرات برتر لوح تقدير و جوايز اهدا ء مي گردد.
طرح ملاقات با  مشاور:
با توجه به دغدغه ي والدين نسبت به روحيه فرزندان خود در دوره متوسطه اول (راهنمايي) و مسائل خاص اين گروه سني و بنا به نيازوالدين در زمينه مشاور ،روزهای شنبه هر هفته از ساعت ۸صبح لغایت ۱۳ مشاور در آموزشگاه حضور دارند .و همچنین روحانی از ساعت ۱۱ لغایت ۱۲ به عنوان مشاور  مذهبی  در آموزشگاه حضور می یابند وپاسخگویی دانش آموزان و اولیا ء گرامی   در زمینه مسائل مربوطه می باشند .
طرح صبحانه سا لم :
آموزشگاه بنا دارد جهت ترويج فرهنگ صرف صبحانه در بين دانش آموزان  هفته اي يك روز را به عنوان روز صرف صبحانه سالم  ،دانش آموزان با حضور دبيران بر سر سفره  نشسته  و صبحانه ميل بفرمايند تا اينكه فرهنگ خوردن صبحانه دربين   دانش آموزان جا افتاده و در كنار دبيران محترمشان احساس آرامش و صميميت  نمايند .در صورت حمایت  فکری و مالی وکمک حضوری اولیاء گرامی .
طرح کلاسهای موضوعی :
در یک کلاس موضوعی کلیه تجهیزات و امکانات آموزشی در اختیار دانش آموزان و معلمان قرار می گیرد تا معلم بتواند با کمک این امکانات ضمن تدریس تئوری مفاهیم کتاب های درسی ، با انجام کار عملی به انتقال مفاهیم و یادگیری بیشتردانش آموزان کمک کند زیرا با انجام کار عملی یادگیری آسانتر شده و در زمان صرفه جویی می شود . بعلاوه آموخته ها در ذهن دانش آموزان حک می گردد و همچنین باعث رشد خلاقیت و نوآوری و بالابردن روحیه کار گروهی بین دانش آموزان می شود.
مزایای کلاس های موضوعی در مدارس :
• قرار گرفتن کلیه تجهیزات و امکانات آموزشی یک درس در یک کلاس
• فراهم کردن فرصت و فضای مناسب برای فعالیت های علمی و عملی توسط دانش آموزان
• ارتقاء سطح کیفی آموزش در مدارس
• انتقال بهتر مفاهیم وکمک به یادگیری بهتر و آسان تر دانش آموزان
• صرفه جویی در زمان تدریس
• بکارگیری روش های نوین و فعال تدریس
• متناسب نمودن نوع روش تدریس بر اساس موضوع هر کلاس
• افزایش عمق یادگیری مطالب در ذهن دانش آموزان
• رشد خلاقیت و نوآوری دانش آموزان
• تقویت روحیه کارگروهی در دانش آموزان ( گروه های ۳ یا ۵ نفری )
• ایجاد رقابت سالم در بین اعضای گروه
• تقویت روحیه پرسش گری ، مشارکت ، و تفکر در دانش آموزان
• ایجاد انگیزه و شور و نشاط بیشتر در دانش آموزان
• چرخشی بودن کلاس های درسی
• جلوگیری از یکنواخت بودن کلاس های درسی
• افزایش انگیزه و دلبستگی دبیران نسبت به تجهیز کلاس موضوعی خود
• استفاده صحیح از وسایل و امکانات کمک آموزشی موجود
• شناسایی نواقصات آموزشگاه از لحاظ امکانات آموزشی
• آموزش عملی همراه با آموزش تئوری در کلاس درس
• ثابت بودن کلاس معلم و تجهیزات در طول سال تحصیلی
• تغییرچینش سنتی دانش آموزان در کلاس
یکی از دیگر مزایای این طرح دلبستگی معلم به این کلاس به دلیل اختصاص آن به نام اوست. بنابراین انگیزه زیادی دارد که با اضافه کردن امکانات مورد نظرش به کلاس با توجه به تجارب و سلیقه خود ، تدریس را برای خود آسانتر نموده و گیرایی دانش آموزان را بیشتر کند.
از اهداف این طرح می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• دانش‌آموزان می‌توانند با دسترسی به انواع ابزارهای آموزشی، فرصت‌های یادگیری را در سطوح مختلف گسترش دهند
• تعامل دانش و مهارت در راستای افزایش خلاقیت
• حرکت از محتوامحوری به فرآیندمحوری و یادگیری محوری
• تغییر نقش معلم از انتقال‌دهنده اطلاعات به هدایت‌کننده‌ی فعالیت‌های یادگیری
• کاربرد آموزش در زندگی، کمک به دانش‌آموزان در برقراری ارتباط معنادار میان موضوعات درسی
• تقویت تفکر خلاق و نقّاد و پذیرش نقش یادگیرنده فعال
• بهبود روابط معلم و شاگرد و ایجاد حسّ تعلق نسبت به مدرسه در دانش‌آموزان
• تقویت مهارت‌های فرآیندی مانند جستجوگری، کاوشگری، فرضیه‌سازی، حل مسأله، بارش مغزی، آفرینندگی
• فراهم نمودن فرصت وفضاي مناسب براي انجام فعاليت هاي علمي توسط دانش آموزان
• فراهم شدن شرايط مناسب جهت بكارگيري روش هاي فعال تدريس از سوي معلمان
• ايجاد فرصت وترغيب دانش آموزان به تفكر وتحقيق
• شناخت استعدادوتوانمندي هاي بالقوه دانش آموزان
• توجه به جايگاه فناوري در آموزش

طرح همگام با قرآن :
بهره گيري از آيات قرآن كريم در زندگي و گفت و گوي روزانه و تقويت انس با قرآن وارتقاء توانايي درك مفاهيم  قرآني و تقويت  روانخواني قران كريم،  لذا براي اجراي بهتر اين طرح همكاري و مشاركت  خانواده ها  انتظار ماست .

طرح مدام :
مشارکت دانش آموزان در اداره امورآموزشی – اداري مدرسه
اهداف طرح
الف -رشداجتماعی دانش آموزان و تقویت حس مسئولیت پذیري و افزایش سطح علاقمندي به محیط مدرسه از طریق
مشارکت عملی و تجربی
ب- زمینه سازي براي تصمیم گیري وتصمیم سازي هاي مشترك و تعامل بیشتر و سازنده تر میان دانش آموزان و اولیاء
مدرسه به منظور تقویت و بهبود مدیریت آموزشگاهی
ج- افزایش روحیه خود باوري ، اعتماد به نفس ، خلاقیت و نشاط بیشتر دانش آموزان در فعالیت هاي مدرسه و رفع
مشکلات موجود با کمک آنان .

طرح آموزش مبتنی بر رویکرد تربیتی
ضرورت اجرای این طرح :
۱-تاثیر دریافت های نگرشی ،بینشی ،مهارتی و عملکردی دانشآموزان دوره سنی راهنمایی تحصیلی در شکل گیری شخصیت آنان .
۲-اثر گذاری پایدار برنامه ی درسی پنهان فشامل مجموعه آموزش هایی  که دانش آموزا با قرار گرفتن در معرض فعل و انفعالات جاری در محیط آموزش دریافت می کند .
۳-نقش برجسته ی معلم به عنوان الگوی رفتاری در درونی شدن سجایای اخلاقی برای دانش آموزان .
اهداف کیفی :
۱-توسعه و تقویت نقش تربیتی معلمان .
۲-تسهیل و تعمیق تربیت اخلاقی ،اجتماعی ،عاطفی ،مهارت های زندگی و اصول شهروندی
۳-برجسته سازی نکات تربیتی مستتر در کتاب های درسی به منظور آگاهی و استفاده ی معلمان در جهت افزایش دانش و تغییر دانش آموزان .
۴-ایجاد زمینه و تلفیق مفاهیم درسی با آموزه های دینی ،ملی ،ارزشی و اخلاقی مبتنی بر عقلانیت و خرد ورزی .
۵-تنوع بخشی و ایجاد انعطاف در شیوه های آموزشی و اشاعه ی روش های غیر مستقیم ،فعال و موثر در فرآیند یاد دهی –یادگیری با رویکرد تربیتی
۶-ارتقای انگیزه ی تحصیلی و بهبود پیشرفت تحصیلی –تربیتی دانش آموزان .
۷-افزایش سطح تعامل و بهبود روابط بین معلمان و دانش آموزان .
۸-افزایش شادابی و نشاط در محیط کلاس های درس و جریان یاد دهی و یاد گیری

• اصول برقراري ارتباطميان خانه و مدرسه و نقش آن در تعليم وتربيت
ارتباط ميان اولياء ومربيان به طور ذاتي امري  مقدس و مبارك است .زيرا اگر اين ارتباط را از نظام تعليم و تربيت بگيرند
گويي روح را از پيكر جدا كرده اند .چرا كه هرجا كه ارباط باشد آن جا همه چيز است .اگر به كل  عا لم هستي نگاه كنيم
,مي بينيم هرجا كه زيبايي و بالندگي وجود دارد ناشي از ارتباط است .به عنوان مثال بهار طبيعت به معناي برقراري ارتباط ريشه گياهان با زمين است .همچنين شب هاي قدر ماه مبارك رمضان ,ارتباط زمين با آسمان است پس به طور كلي هستي برپايه ارتباط استوار است .قصه تعليم وتربيت اصولا قصه أي ملكوتي و آسماني است .وقتي يك انسان را پرورش مي دهيم  در حقيقت زمينه اعتلاي اورا فراهم  مي كنيم  و در اين جغرافياست كه ارتباط خانه و مدرسه  تقدس  پيدا مي كند .
▪ ×اصول ارتباط خانه و مدرسه
▪ ۱-اصل انسجام
دروني هر يك از طرفين اصل نخست ارتباط است .يعني اگر شرط اول براي برقراري ارتباط اين است كه هر فرد يا هر گروه تكليف خود را درون نهاد مشخص كند . و اين يعني پدر و مادر كرامت همديگر را پاس بدارند و به هم احترام بگذارند  و  زماني  كه فرزندان شاهد چنين پيوند قوي عاطفي باشندانگاه هست كه با رغبت تمام به مدرسه مي روند و از طرفي رابطه بين مدير و معلم و كليه عوامل آموزشگاه بايد صميمي و روشن و باشد تا مكمل رفتار خانواده گردد.
۲-اصل اعتقاد به ارتباط .
گاهي بعضي از ما به مسئله ارتباط اعتقادي نداريم .بعضي از اوليا ءبا سپردن دانش آموز به مدرسه همه كار ها را انجام شده  مي دانند . ولي در حالي كه چنين نيست و اينگونه نگاه بسيار غلط است .
بايد بدانيم كه هم خانه به طور كامل در مقابل دانش آموز مسئول مي باشد  و هم مدرسه به طور كامل در قبال دانش اموز پاسخگو مي باشد .پس هم اوليا ء  و هم مربيان بايد به برقراري ارتباط و تاثير مثبت اعتقاد راسخ داشته باشند .
در اين  رابطه  متاسفانه بايد بگوييم كه شركت پدران در جلسات  مدرسه كم مي باشد  ، پدران  بدانند كه  (حضور در مدرسه  يعني قدم گذاشتن به بالندگي تربيت فرزندشان )پس بايد  اصل ارتباط دو نهاد خانه و مدرسه را باور داشته باشيم
۳-اصل مطلع بودن .
اگر دونهاد بخواهند با يكديگر ارتباط بر قرار كنند بايد از اوضاع هم باخبر باشند .يعني اينكه اولياءبا با مراجعه به مدرسه از وضع تحصيلي  و انضباطي فرزندشان با خبر باشند و و اوليا ء مدرسه بايد اولياء را از قوانين و مقررات مدرسه آگاه نمايند.
۴-اصل استمرار
مي دانيم كه ارتباط هاي موردي مشكلي را حل نمي كنند.استمرار  باعث مي شود  كه ما اطلاعات به روز داشته باشيم .اگر مايل نيستيم در عرصه تعليم و تربيت ضربالمثل معروف (نوش داروي بعد از مرگ سهراب )مصداق پيدا كند بايد ارتباط ميان خانه و مدرسه مستمر باشد .لازم است بدانيم كه بسياري از مسايل كوچك در ارتباط به سرعت حل مي شود  و بسياري از مسايل كوچك در عدم ارتباط به مسئله بزرگتر تبديل مي شود .در نتيجه استمرار در ارتباط اين دو نهاد باعث ميشود كه فرزندانمان در مصونيت كامل به سر مي برند
۵-خوب شنيدن و خوب گفتن وارتباط چهره به چهره
در ارتباط چهره به چهره مسايل و مشكلات به راحتي مطرح شده و راه حل مناسبي ارائه مي شود . اما  بدانيم كه در اين ارتباط خوب شنيدن و خوب گفتن بسيا ر موثر است .تجربه نشان داده كه خوب شنيدن طرف مقابل را به ذوق مي آورد .در مورد خوب شنيدن پيامبر (ص)مي فرمايند :مي خواهم گوش هاي من عبادت كنند. واز طرفي خوب گفتن همان واضح , روشن,مودبانه حرف زدن است استفاده از كلمات توهين آميز و نامناسب و ايما و اشاره ارتباط را دچار اختلال مي كند .
۶-اعتماد متقابل
منظور از اعتماد متقابل اين است كه خانواده احساس كند فرزندش  در مدرسه مديري دارد كه مكتوم است يعني اگر از اسرار مردم آگاه باشد با آبروي آن ها بازي نمي كند  وقلب او صندوقچه اسرار است .چرا كه ما بنده كسي هستيم كه ستار العيوب است (پوشاننده عيوب )پس چگونه مي شوداسرار مردم را بر ملا ساخت   وچه سودي به انسان مي رسد .اما با پوشاندن اشتبا هات فرد ,اوخود را اصلاح مي كند .
اما اوليا ء گرامي  به  اين نكته توجه داشته باشيد كه:
تعليم و تربيت اثر بخشي است كه درآن  بين مربي و متربي  تعامل و ارتباطي دو طرفه بر قرار مي باشد  زيرا همه دانش آموزان  از لحاظ اخلاقي و رفتاري يكسان نيستند   بنا بر فرموده حضرت امام خميني( ره) :
تعليم و تربيت آن قدر مهم است كه نه تنها دولت   بلكه ملت هم بايد مشاركت كنند .
به طور خلاصه براي اينكه به نتيجه مطلوب برسيم بايد به چهار مرحله زير را انجام دهيم :
۱-تغيير در دانش   ۲-تغيير در نگرش يا بينش    ۳-تغيير در رفتار فردي  ۴-تغيير در رفتار گروهي
اوليا ءگرامي در دو مكان انسان ضرر نمي كند :
۱-در طلا فروشي :درست است هزينه مي كنيد اما در عوض طلا مي خريد .
۲-در مدرسه :درست است كه وقت مي گذاريد و هزينه مي كنيد اما با حضورتان در مدرسه طلاي وجود فرزندانتان را گرامي مي داريد.
پس بياييد تا با برطرف كردن تعارض در رفتارمان و گفتارمان و هماهنگ عمل كردن خانه و مدرسه فرزندان دلبند مان را از سر در گمي  و بلا تكليفي نجات بخشيم .
اولیا ء گرامی برخود لازم می دانم که قبل از هر چیز از همکاری و همدلی شما بزرگواران در راستای رسیدن به اهداف مورد نظر نهایت قدر دانی و تشکر که کوچکترین قدم اینجانب است را اعلام بدارم .
در پايان بايد خدمت اوليا ء گرامي عرضه بداريم كه اگر نباشد حمايت هاي فكري و مالي شما ما هيچ حركتي نمي توانيم انجام دهيم  پس با بلند نظري خودتان مارا در اجراي برنامه  ها جهت  پيشرفت و به روز بودن فرزندانتان ياري فرماييد .
قابل توجه اوليا ء گرامي و دانش آموزان عزيز !!
كه ما عوامل اجرايي و آموزشي  با افتخار و قوت وقدرت  ، هم قسم شده ايم با همدلي و با ياري و لطف خداوند منان و همكاري شما ،اين آموزشگاه را تا  سطح بالاي آموزشي و فرهنگي استان  قرار دهيم  چرا كه اعتقاد ما بر اين است که دانش آموزان عزیز این آموزشگاه   مستحق چنين رتبه اي  هستند  .

شماره تلفن تماس مدرسه ۳۴۴۴۲۱۸۹